לתחום המיוחד של יבוא ושיווק מוצרי צריכה, יש כמובן את ההיבטים המיוחדים שלו. הדבר דורש התאמה מיוחדת של מערכות המחשוב, לפעילות של חברה כזו. כיצד מבצעים התאמה כזו? האם ייתכן שניתן לרכוש מראש, מערכת מחשוב שמתאימה לניהול חברת מוצרי ניקיון? ובכן, מסתבר שכן!
התאמה למגזר הספציפי
מענה ייעודי לצרכי מגזרים שונים, מציעה "תפנית" של חברת מטריקס. זהו פתרון ייחודי, שהוא הבסט אוף בריד בתחומו. באמצעותו, ניתן להתחיל להשתמש במערכת בצורה המהירה ביותר, עם מינימום התאמות נוספות שדרושות. לשם ההמחשה – מערכת לחברות יבוא ושיווק מוצרי צריכה מספקת פתרונות רבים, אשר מאפשרים לפעול בתחום זה בצורה היעילה ביותר. במקרה הנוכחי, אנו מדברים על גרסה של המערכת, אשר מותאמת מראש עבור חברות בתחום יבוא ושיווק מוצרי צריכה. כולל חברות מוצרי ניקיון. באופן דומה, יש לתפנית גרסאות עבור מגזרים עסקיים נוספים, בהם קמעונאות, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, אשראי חוץ בנקאי, ניהול מרכזים לוגיסטיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, מרכזים רפואיים, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, בתי דיור מוגן, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה) וחברות שירותים.
פתרונות ERP
תפנית היא למעשה מערכת ERP או Enterprise Resource Planning. מערכות אלה, מרכזות למקום אחד מידע מסוגים שונים ותהליכי עבודה מרכזיים של העסק. בצורה כזו, מקבלים תוכנה אחת (או שרות ענן אחד), אשר דרכם מנוהל רוב העסק. ריכוזיות זו, מקדמת התייעלות. מערכות ERP אינן דבר חדש בעולם העסקים. חסרון אחד ידוע שלהן, הוא שאלה מערכות מורכבות למדי, אשר יש להשקיע לא מעט בהתאמתן לכל עסק ספציפי. כאמור, תפנית חוסכת לכם את השלב הזה. בכך, היא עשויה לחסוך לחברת מוצרי ניקיון, גם זמן וגם לא מעט כסף.
מה כלול?
תפנית כוללת בין השאר מודולים עבור
- ניהול ובקרת מלאי – כל הפעולות הדרושות, עבור ניהול פריטים במלאי, אם זה פתיחה, תיקון, ביטול, שחזור, ספירת מלאי, טיפול בחשבוניות ספקים וכניסות למלאי. כמו כן, המערכת מסייעת בטיפול במחירונים ובמחירים.
- רכש – סיוע בפעילויות כגון ניהול הספקים, ניהול ההסכמים איתם וניהול ההזמנות מהם, מעקב אחר תהליכי האספקה וניתוח הפעילויות השונות ברכש לשם שיפור הניהול.
- ניהול מכירות – סיוע ללקוח בפעילויות המכירה. זאת, כבר משלב ניהול הלידים, בין אם מקורם בשיחות טלפוניות, אתר האינטרנט של העסק, מאגרי מידע חיצוניים או כל מקור אחר. כמו כן, מודול ניהול המכירות מטפל בניהול אנשי המכירות, ניהול מתן הצעות מחיר ואישורן ועוד.
- ניהול ייבוא – אם אתם עוסקים ביבוא, תמצאו תועלת גם במודול שעוסק בכך. זאת, כולל מעקב אחר הפריטים במהלך דרכם אליכם, בהזמנה מחו”ל, בהטענת הסחורה למשלוח (שטר מטען), בכניסת סחורה לנמל (בונדד), ביציאה ממחסן הנמל ובהכנסת הפריטים למחסני החברה (הכנסה למלאי). בנוסף, המערכת תסייע לכם בחישוב מחיר העלות לפריט, על פי מחיר הקנייה מהספק ולפי העלויות הנוספות (רשומון יבוא), אשר מועמסות על עלות הפריט כתוצאה מפעולת היבוא.
תפנית כוללת גם מודולים עבור ניהול פיננסי, ניהול קשרי לקוחות (CRM) וניהול שירות.
למודולים השונים מגוון יכולות נוספות שלא פירטנו כאן וגם יכולת להפיק מענה לשאילתות ולספק דו”חות מובנים שונים. למשל שאילתת מצב משלוח.
חשוב לציין, שהמודולים פועלים ביחד, כמערכת אינטגרטיבית אחת.
לסיכום
תפנית עשויה להיות המערכת שתעשה עבורכם את ההבדל, בין ניהול בינוני לניהול מעולה. במילים אחרות, זו עשויה להיות המערכת הטובה ביותר בשבילכם, אשר עשויה להיות מקור לתפנית של ממש עבורכם!